Wysyłka, zwroty i reklamacje

WYSYŁKA

Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku. Czas dostawy od momentu nadania wysyłki wynosi ok. 2 dni roboczych. Dostawa zamówionych towarów odbywa się
za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera.

 

 

ZWROTY

Wierzymy, że nasz produkty idealnie wpasują się w Twoje wnętrze. Jeśli jednak zdecydujesz się na zwrot, możesz odstąpić od umowy kupna w ciągu 7 dni od dnia otrzymania produktu. Odsyłany przedmiot powinien być nieuszkodzony, odpowiednio zabezpieczony na czas transportu oraz oryginalnie zapakowany. Klient jest odpowiedzialny za logistykę związaną ze zwrotem oraz ponosi koszty przesyłki.

Jednakże w przypadku realizacji zamówień produktów na zamówienie, nie ma możliwości dokonania zwrotu.
Produkt ten jest tworzony na indywidualne zamówienie klienta, skutkiem czego nie może być ponownie przekazany do odsprzedaży.

Formularz zwrotu

 

REKLAMACJE

Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić wszystkie produkty w ciągu 7 dni i poinformować nas o ewentualnych brakach lub wadach za pośrednictwem wiadomości e-mail kontakt@ccdesign.com.pl.
Dokonamy wymiany przedmiotów, które dotarły uszkodzone lub doślemy brakujące elementy najszybciej jak to możliwe.

W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona przez przewoźnika, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody i odesłać go na adres e-mail kontakt@ccdesign.com.pl wraz ze zdjęciami uszkodzeń. Reklamacje, na produkty uszkodzone podczas transportu, bez spisania protokołu szkody nie będą uwzględniane.