Wysyłka, zwroty i reklamacje

WYSYŁKA

Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku. Czas dostawy od momentu nadania wysyłki wynosi ok. 3 dni roboczych. Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera.

ZWROTY

Wierzymy, że nasz produkty idealnie wpasują się w Twoje wnętrze. Jeśli jednak zdecydujesz się na zwrot, możesz odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu. Odsyłany przedmiot powinien być nieuszkodzony, odpowiednio zabezpieczony na czas transportu oraz oryginalnie zapakowany. Klient jest odpowiedzialny za logistykę związaną ze zwrotem oraz ponosi koszty przesyłki.

Jednakże w przypadku realizacji zamówień produktów na zamówienie, nie ma możliwości dokonania zwrotu.

Produkt ten jest tworzony na indywidualne zamówienie klienta, skutkiem czego nie może być ponownie przekazany do odsprzedaży.

Formularz zwrotu
REKLAMACJE

Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić wszystkie produkty w ciągu 14 dni i poinformować nas o ewentualnych brakach lub wadach za pośrednictwem wiadomości e-mail kontakt@ccdesign.com.pl.
Dokonamy wymiany przedmiotów, które dotarły uszkodzone lub doślemy brakujące elementy najszybciej jak to możliwe.

W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona przez przewoźnika, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody i odesłać go na adres e-mail kontakt@ccdesign.com.pl wraz ze zdjęciami uszkodzeń. Reklamacje, na produkty uszkodzone podczas transportu, bez spisania protokołu szkody nie będą uwzględniane. Reklamacje dotyczące różnic w odcieniu i kalibracji płytek przyjmujemy przed ich zamontowaniem.

Reklamowany produkt prosimy o dostarczenie na adres:

CC DESIGN INTERIOR SP. Z O.O.

ul. Kasztanowa 2b

64-234 Bucz

Nie odbieramy paczek nadawanych do paczkomatów, punktów odbioru oraz za pobraniem. 

Każda reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni od jej otrzymania.

Reklamacji nie podlegają poniższe zdarzenia:

  • wady i uszkodzenia w wyniku których obniżono pierwotną cenę wyrobu.
  • narażenie mebla na kontakt z wodą lub innymi cieczami. Zafarbowanie spowodowane materiałami o niedostatecznie utrwalonym kolorze.
  • rozpoznanie wad mechanicznych, które nastąpiły w wyniku niewłaściwego używania mebli nieodpowiedniego przewożenia oraz przenoszenia.
  • w przypadku stwierdzenia braku odpowiedniej konserwacji mebla oraz gdy Przedstawiciel Producenta rozpozna niewłaściwe wykonanie zabiegów czyszczących pokryć tapicerowanych, podczas których została uszkodzona powierzchnia ochronna tkaniny.
  • w pojedynczych elementach wyrobu tapicerskiego (siedzisko, oparcie, poduszka) mogą występować różnice w stopniu twardości i sprężystości. Efekt ten jest spowodowany rozwiązaniami konstrukcyjnymi np. funkcja rozkładania lub skrzynia.
  • zachodzące zmiany w wyglądzie tkaniny tj. mechacenie, rozciąganie się i płowienie tkaniny występujące jako efekt normalnego użytkowania.
  • w mechanizmach posiadających konstrukcje metalową mogą występować naturalne odgłosy wynikające z połączeń lub podzespołów.
  • różnice „+” lub „–” 4% w wymiarach rzeczywistych mebli w stosunku do wymiarów katalogowych w tapicerowanych częściach wyrobów.
  • mogą występować różnice w strukturze elementów drewnianych mebla.
  • w przypadku domawianych elementów mogą występować różnice w kolorze, spowodowane jest to naturalnymi procesami zachodzącymi w procesie produkcji (np. rozpoczęcie nowego wałka materiału)
  • różnice w odcieniu i kalibracji płytek po ich zamontowaniu,
  • złe magazynowanie produktów (narażenia na warunki atmosferyczne, nieodpowiednia temperatura),
  • marszczenie, rozciąganie, przecieranie na szwach i miejscach najintensywniej użytkowanych,
  • przemieszczanie, ubicie, powstawanie fałd w przypadku miękkich poduch siedziskowych, oparciach oraz podłokietników.